8 kwietnia 2014

Imagin o Niallu

ROZDZIAŁ X

-Nie przejmuj się nimi. Ja umiem powiedzieć "cześć". -odezwał się dumnie i powiedział dobrze i wyraźnie "cześć''. -Umiem też powiedzieć Aśka -powiedział -A ja umiem powiedzieć wszystko w twoim języku. I co podskoczysz! -powiedziałaś i zaczęłaś się śmiać. -Skoro jesteś taka mądra, to powtórz "apodyktyczny" po angielsku. -powiedział Nialler -Eeee....! No dobra jednak potrafię powiedzieć prawie wszystko. -powiedziałaś -O idą Zuza i Aśka! -wykrzyknęłąs -Jak Wam się podobał koncert? -spytał Niall -Cuuudny! -powiedziała Aśka -Haha. On nie rozumie po Polsku! -powiedziałaś -Obgadujecie mnie? -spytał Niall -Nie, Asia mówi, ze koncert był cudny. -powiedziałaś po angielsku -Dobra dziewczyny, reszta One Direction tam na Was czeka. -powiedział Niall, chcąc je spławić. -Aa!! 1D, na nas? Idziemy Aśka -krzyknęła Zuza i pociągnęła za sobą koleżankę. -No, wreszcie poszły. -odetchnął Nial z ulgą -Czy ty chciałeś się ich pozbyć? -spytałeś -Niee.. Jakbym śmiał! -powiedział sarkastycznie -Nie ważne. To co robimy? -spytałaś -No, jest już 17:00. -powiedział blondyn. -Aśka i Zuzia, będą jeszcze z chłopcami godzinę, więc o 18:00 Cię odprowadzę. Możemy w tym czasie porozmawiać. -stwierdził i usiadł na murku. -Więc jesteś Directioner? -spytał -Taak! -powiedziałaś -A kto jest twoim ulubieńcem? -spytał -Zayn, takiee z niego ciacho. -powiedziałaś śmiejąc. -Żartuję.Oczywiście, że ty Niallerku. -Przestań nie cierpię jak się tak do mnie mówi! -powiedział -Przepraszam Niallerku... -szepnęłaś -Co powiedziałaś? -spytał -Nic, nic! -po tych słowach zaczęłaś śmiać. -Ja Ci dam Naillerka!! -powiedział i zaczął Cię łaskotać. -Przestań Niall! Przestań! -zaczęłaś krzyczeć -Nie daruję Ci tego! -mówił, wciąż Cię łaskotając. Nagle wpadł Zayn i krzyknął: -Ej! Co Wam się dzieje?! -Co ma się nam dziać? -spytał Niall -Już nie mogę pokazać mojej dziewczynie, że ją kocham. -Mógłbyś to okazywać w normalny sposób. -powiedział Zayn -A taki Ci odpowiada? -spytał Niall i nic nie oznajmiając namiętnie Cię pocałował -Fuu!! Idę stąd! -powiedział Zayn i od razu zabrał się tam, skąd przyszedł. -Aa! Zapomniałem! Chłopcy i ja zapraszamy Cię jutro na uroczystą kolację w restauracji na dolnym piętrze waszego hotelu. -powiedział Niall -Na serio, chcesz, żebym przyszła? -spytałaś niepewnie -Oczywiście! -powiedział twój chłopak -Chodźmy już, bo zaraz Zuzka rozerwie chłopców na strzępy z tego szczęścia. -powiedziałaś. Po tych słowach ruszyliście.

________________________
Mój blog powraca :)
DZIĘKI WAM, BO ZAINSPIROWALIŚCIE MNIE, ŻEBYM GO NIE PORZUCAŁA, DZIĘKUJĘ :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz