8 kwietnia 2014


Imagin o Niallu

ROZDZIAŁ 1

Wszystko zaczęło się 1 lutego, w urodziny Harry'ego. One Direction ogłosili konkurs, który polegał na napisaniu życzeń urodzinowych na profilu Harry'ego na Twitterze. Ten kto wygra dostanie 3 bilety do Londynu i na ich koncert. Miał to być post numer 1000. Szczęście Ci sprzyjało i to akurat był twój post. - Wygrałam! - krzyknęłaś na cały dom. - Co wygrałaś??? - zapytał się twój ciekawski brat. - 3 bilety na koncert One Direction! -krzyknęłaś - Aha... - powiedział znudzony i wyszedł z pokoju. Od razu zadzwoniłaś do przyjaciółki.
*ROZMOWA TELEFONICZNA* - Cześć Aśka ! - No , dzwonisz do mnie już 10 raz. Czego chcesz?! - Wygrałam 3 bilety na koncert One Direction . Jedziesz? - Ta jasne ... Nie wierzę Ci! - Jeśli chcesz się przekonać to do mnie przyjdź. - No dobra , ale jeśli znowu mnie wkręcasz to pożałujesz! *KONIEC ROZMOWY * Po 15 minutach Aśka była już u ciebie. - No wreszcie jesteś - powiedziałaś - O co chodzi z tym koncertem [T.I]? - Wygrałam konkurs , który był organizowany przez 1D , a bilety wyślą za godzinę ! - Ok , zaczekam z tobą. - Jak chcesz! Kogo jeszcze weźmiemy , bo mam 3 bilety ? - Może , Zuzkę? - No, nie wiem czy nie będzie świrować! - Hahahahah, spokojnie w końcu się ogarnie .
*MINĘŁY 2 TYGODNIE* Byłaś bardzo podekscytowana. Często wyobrażałaś sobie , że jesteś na koncertach One Direction, a teraz nie mogłaś uświadomić sobie , że to dzieje się na prawdę .


_________________________________________________________________
Blog powrócił, Wasze komentarze uświadomiły mi, że nie mogę go usunąć <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz