8 kwietnia 2014


Imagin o Niallu

ROZDZIAŁ 11

Nie myliłaś się. Joasia i Zuzia zanudzały chłopców dziwnymi pytaniami. -O! Niall i [T.I.] przyszli!-wykrzyknął Liam ciesząc się chwilą spokoju. -Chodźcie już, robi się późno, wzięłaś swoją torbę i nagle usłyszałaś: -Ładną masz torbę! -I buty! -I koszulkę! Były to głosy Zayna, Harry'ego i Louisa -Wiem. Najbardziej podobają mi się Ci sexy chłopcy z koszulki. Jak oni się nazywają? Yyyy.... The Wanted? -powiedziałaś o celowo, bo lubiłaś drażnić chłopców. Oni lubili też drażnić Ciebie. -Co? The Wanted?! -wykrzyknął Louis -Ale najsłodszy jest ten chłopak. -powiedziałaś i wskazałaś na podobiznę Louisa na koszulce -Jak mu tam? Tom? -Niall weź coś powiedz swojej dziewczynie, bo zaraz nie wytrzymam! -krzyknął Lou. Ale Niall nie zareagował. stał tylko z boku i śmiał się z chłopcami. -Masz coś do mnie? -spytałaś podchodząc do bruneta. -Mam! -odpowiedział. W tej chwili zaczęliście się śmiać. -Już pięć po 18! -wykrzyknęłaś -Chodźmy Niall! -dodałaś i chwyciłaś go za rękę. -A my? -spytały Zuza i Aśka, z trudem was doganiając -Wy, yy.. nie wiem, zaraz zamówię wam taksówkę -powiedziałaś i zaczęłaś szukać numeru -Nie trzeba, ja je odwiozę. -powiedział Zayn -Dziękuję! -powiedziałaś -Wsiadaj. -powiedział Niall otwierając drzwi od samochodu. -A dlaczego spieszysz się akurat na 18:00? -spytał po chwili -Bo o 19 są wiadomości i będą o nas mówić -powiedziałaś -I to tylko dlatego? -spytał -No wiesz, o tobie mówią codziennie, a o mnie jeszcze nigdy nie mówili i to jest dla mnie ważne. -odparłaś -A skąd wiesz, że będą o nas mówić? -spytał -Bo w Polsce już mówili -powiedziałaś i kazałaś mu skręcić w lewo -Aha, co na to twoja rodzina? -No mama była trochę zdziwiona, ale lubi cię. -powiedziałaś -Fajnie, nie wysiadaj! -powiedział blondyn -Czemu? -spytałaś zdziwiona -Bo chcę Ci otworzyć drzwi -i jak powiedział tak zrobił -Do zobaczenia jutro o 19:00, będę czekał przy recepcji. -powiedział i pocałował Cię w policzek. Odwzajemniłaś pocałunek i weszłaś do hotelu. Niall w tej chwili odjechał.
_____________________________________________
Mój blog powraca!
To dzięki Wam, na serio bardzo dziękuję, że uświadomiliście mi, jak ważny jest ten blog ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz